onsdag 1. februar 2012

Scrap eventyret

Snekker Andersen og julenissen

Februar sitt eventyr ble "Snekker Andersen og julenissen". Dette eventyret har mange minner for meg fra barndommen, det er en bok som har blitt lest mange mange ganger. Blir glad når jeg tar fram denne boka i førjulstiden og leser den for mine små gutter.

Håper dere blir inspirert til å scrappe denne månedens enetyr. Det er ikke vanskelig delta, dere skal gi LOen deres, kortet eller det dere ønsker å scrappe, noe som har inspirert dere fra denne boka. Og det kan være så mangt.

Her kommer mitt inspirasjonsbidrag som har fått tittelen:
"spent"

På denne loen har jeg brukt mønsterark fra Pion design - julgran, rester av noen mønsterark (hambly - brickwall) osteklut, bølgepapp, grønn blonde, QK lyktestolpe og sky. Tittelen er trykt ut i mosegummi med alfabetet Yoghurt. Dette finner dere i nettbutikken til Ann Therese; Scraphaugen

Gleder meg til å se alt det flotte dere scrapper.
Klem fra Guro




1 kommentar: