lørdag 10. desember 2011

10. desember

"Sneen dalte lett og fin, og strøk blidt mot ruten min i morges da jeg drømte på min pute. Vi tok skjerf og votter på hastet veldig med å gå, snart var det tusen barnespor der ute."

"Og vi tenner våre lykter når det mørkner og når alle lyder pakkes inn i vatt. Ja vi tenner våre lykter når det mørkner, kanskje lyser de til kvelden sier god natt."

Lys hører med førjulstiden for mange av oss, lys i vinduer og på bord. Det er en stemning med de. I denne luken den 10. desember har jeg laget en eske med to små kubbelys som jeg skal gi bort til jul. Malen er den samme som på te esken, men dere lager bunn litt større, ut i fra hvor store kubbelys dere skal gi bort. Bare spør om dere lurer på noe.







Ønsker alle en flott helg, og håper dere koser dere i førjulstiden.
Klem fra Guro

4 kommentarer:

  1. Åhhh herlighet.. Denne har hoppet rett inn på stua mi ;) Nydelig lekker Guro!

    SvarSlett
  2. Helt nydelig! En flott gave å gi - og få ;-)

    SvarSlett
  3. Utrolig flott!!! Knallgod julegaveidé. Her blir det mye å gjøre framover. ;)

    SvarSlett