mandag 19. desember 2011

Blog Candy

Innlegget mitt med Blog candyen har nok forsvunnet litt i adventskalenderen, slik at jeg legger det ut som eget innlegg jeg.

Det er første gang jeg ordner blog candy, så jeg håper jeg gjør det "riktig" nå.

Det du kan få hos meg er en Glimmer Mist, snø krystall carms og en pakke med Glimmer Screens. For å få dette må du:
~ legge inn link og logo til bloggen vår på din egen blogg i sidebaren
~ skrive en kommentar her
~ bli følger på bloggen vår.

Vi trekker ut en tilfeldig vinner fredag 06. Januar og annonserer her på bloggen. Trekker også ut en hemmelig trøstepremie ;)

~Ann Therese

2 kommentarer:

  1. Hei, hei! Blir så gjerne med på den flotte bloggcandyen. Er følger og har lagt candyen i min sidebar.
    Ønsker så God Jul!
    Merete

    SvarSlett
  2. Flott blogcandy som jeg gjerne er med på :-)
    Er følger og har lagt link til bloggen i sidebaren.
    Ha en super uke og riktig god jul.

    SvarSlett