mandag 12. desember 2011

12. desember

I disse travle adventstider kan det være greit med en liten pust i bakken; smake litt på noe av de nybakte sortene med julekjeks sammen med en kopp kaffe eller te.

Men, det kan ikke bli for lang pause, og det kan heller ikke bli for mye oppvask. Da blir det jo mer arbeid med å rydde opp! Da kan det være lurt å droppe asjettene, og heller legge baksten på en serviett.

Jeg har prøvd meg på å lage noen esker til å oppbevare disse serviettene i, slik at de blir til pynt i seg selv. Det er jo ikke alle eskene som serviettene kommer i som er like fine.

Meningen var å lage en mal til eskene, men jeg glemte selvfølgelig å ta bilder underveis. Men jeg skal prøve å oppdatere det i min egen blogg, slik at dere finner malene på eskene der etterhvert.

Servietteske 1

Denne esken passer til helt vanlige servietter.






Denne esken har jeg delvis en mal til, men det skal komme noe som er bedre.





 Servietteske 2

Denne esken er laget til å passe servietter fra Ikea.





Felles for disse eskene er at jeg har brukt ensfarget kartong, mønsterark, stempelpute til sverting av kanter, bånd, forskjellige dies, bling og tekststempler. Er det noe du lurer på, kan du jo legge igjen en kommentar med spørsmålet ditt i.

 
Håper du ble litt inspirert, og god adventstid videre.
DT Linda


3 kommentarer:

  1. Wow! Så lekkert, Linda :-)
    Dette var skikkelig dekorativt.

    SvarSlett
  2. Så superfine! Disse har jeg ikke sett før og forter meg å skrive ut mal! Virkelig en god ide!

    SvarSlett
  3. Så utrolig lekkert Linda. Kjempe god gave ide til den som har alt ! Noterer meg bak øret og håper tiden strekker til ;)
    Ann Therese

    SvarSlett