onsdag 12. desember 2012

12. desember


Likt for alle!

De fineste gavene lager du selv!
sier de voksne.
Men de voksne lager nesten ingen gaver selv.
De bare kjøper og kjøper dagen lang.

Jeg har laget noen små gaver til mine kollegaer.



Søte drops med hjerte tag.
Kuttet ut med Nellie`s dies, og montert 2 hjerter mot hverandre.
Blomster og bånd som kan farges. Her har jeg stemplet God Jul med Distress Ink.
Nissen er fra arket Minnehjørnet Julebillett og størrelsen er tilpasset mitt hjerte.



Disse kaller jeg snømannbesj. Pakket i en clear bag og oppi er det mini marshmallows og en pose kakao.
Marshmallows er kjempe godt oppi varm kakao.



Toppen på posen har jeg kuttet ut med spellbinders som er brettet over.
Mønsterark fra 3ndy ble en fin bakgrunn for jenta.



Den siste pakken består av en pakke julete og en julekopp .
Tagen er laget av kraftkartong, mønsterark fra 3ndy og jenta er fra samme leverandø.
Kuttet ut en bakgrunn og montert med 3d puter.

Ark: Kraft kartong, jule ark fra 3ndy, julebillett fra Minnehjørnet
Pynt: blomster, charms,og bånd
Verktøy:  Dies fra Spellbinders, Memory box og Nellie`s
Stempel: Blid målarna malt med distress ink
Annet: snow writer på snøkrystallen er varmet opp med varmepistol
Alle bildene,kartong og jule arkene er handlet hos Scraphaugen.

Hilsen DT -Jorunn Elin

2 kommentarer:

  1. Utrolig nydelig! heldig de som får dette da !
    - Ann Therese

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Supre julegaver, inspirerende=)

    SvarSlett