lørdag 22. desember 2012

22 desember




Jorunn Elin sin kalender 2013


Jeg har valgt å lage meg en bordkalender for 2013.

Kraft kartong 16*30, preget på 1.5 inc fra begge endene og på 6 inc.
Monteres sammen på undersiden med litt overlapp på kartongen.


Ark: Bazzil i to lilla farger
Mønster ark fra Linda design.
Roser og blomst fra WOC.
Stemplet fra Magnolia malt med Distress Ink og vannpensel.


Lykke til.
DT- Jorunn Elin


Eddrun sin kalender 2013:


Pynt: WOC roser, bling fra prima
Stempel: klokke, poststempel og frimerke fra panduro. Kantene er svertet med Cats eye, raw silk.

Klem DT - Eddrun


Hege sin kalender 2013:

 Kalenderen ble litt vel tykk, da jeg har brukt litt for tykke blomster...
 Noen av sidene inni:


Materialer jeg har brukt:

Melissa Frances: liten rund bok
Mønsterark: Pion design (?)
Pynt: diverse blomster, halvperler og bling, tiny alphabet, tag, hyssing, kakeserviett.
Verktøy: Martha Stewart snøfnuggpunch, Glimmer Mist, Cat`s eye.


Ha en fin lørdag.


Lines kalender




Materialer jeg har brukt::

Papir: Kraftkartong, bølgepapp og mønsterark. (husker ikke fra hvor)
Kalender sidene er fra Papirdesign.
Pynt: Metall pynt fra Kort & Godt, halvperler fra Kort & Godt, blomster fra WOC og Storyteller.
Tags, knapp og diverse bånd rester. Den store blomsten er sprayet med Glimmermist.

Ønsker alle en riktig fin lørdag og håper julefreden snart har senket seg.

Klem fra DT-Line

1 kommentar:

  1. Så gøy å se hvor forskjelligt vi har tenkt.
    De ble jo så flotte alle sammen. :)

    SvarSlett