torsdag 6. desember 2012

6. desember

I luke 6 har vi begynt som smått å tenke på pakker til jul. På disse pakkene er det kjekt med pakkelapper, som forteller hvem pakkene er til, og hvem de er fra. Jeg har tenkt å vise dere noe man kan oppbevare disse pakkelappene i. Det kan jo være kjekt å ha litt kontroll på hvor de er. ;)
 
Med på veien i dag, tenkte jeg dere skulle få med en nydelig julesang.
 
 
 
Malen til dette pakkelappe - heftet fant jeg på Splitcoaststampers 
 


 
 
På dette heftet til oppbevaring av pakkelapper har jeg brukt:

Ark: Ensfarga Bazzill vanilla,  Papirdesign og 3ndy.
Pynt: kanel, seambinding ribbon, osteklut, blomster, pebbles og Stickles.
Verktøy: dies fra Spellbinders, 
Stempel: Motivstempel som jeg ikke greier å huske hvor det er fra, fargelagt med Distress Ink,
Annet: alt er svertet med Cat's Eye - raw silk,
 
I dette heftet er det i alle fall plass til 12 pakkelapper. Jeg har ikke laget så mange, men om dere vender tilbake til bloggen i morgen, så vil dere se flotte eksempler på pakkelapper.
 

Klem fra DT - Linda
 

2 kommentarer:

  1. Ahh så kreativt å lurt :)) me like

    SvarSlett
  2. Kjempe ide å gi bort til noen også.
    Likte mønster arket med hjertene på.

    SvarSlett