onsdag 19. desember 2012

19 desember

Nå nærmer vi oss jul og rundt omkring i Norges land er det masse snø.
Da må vi også tenke på små fuglene som over vintrer i vårt land.
Ute henger vi opp julenek og fugleburene fylles med solsikkefrø.

Kos dere med Julekveldsvisa


Jeg har derimot laget et fuglehus som henger inne i vrihassel greina mi.

Tak og vegger er kuttet ut med en stor spellbinders dies.
Siden er 9*18,5cm lang bazzil.
Åpningen til huset er laget med en dies.
Rundt åpningen har jeg laget en fin kant med dies MFD030 fra Nellies.


Taket har fått pynt, med blomster fra Scraphaugen og så har jeg lagt to lag med snow writer på takmønet og nederst på taket kanten.



Et fuglehus jeg har laget tidligere.

På det brune fuglehuset har jeg brukt.
Ark: kraft kartong, ukjent mønster ark
Pynt: blomster fra Scraphaugen, blader fra en MS puncher, snow writer
Verktøy: dies fra Spellbinders og nellies
Annet: alle kanter er svertet med vintage photo.

Ha en fin onsdag

Klem fra DT- Jorunn Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar