lørdag 8. desember 2012

8. desember

Det er mange ulike varianter av håndlagde kort, alt fra vanlige gratulasjonskort til andre papirprosjekter som gaveesker og gaveposer.
Mye av gleden ved å lage egne kort- og papirprosjekt er at man kan tilpasse det spesifikt til hver enkelt mottaker, både når det gjelder dennes favorittfarger og interesser.
 I tillegg er det også gleden av å skape noe :-)
 
I dagens luke finner dere en sjokoladeeske, og hvem blir ikke glad for å få litt sjokolade nå i desember? :-)
Denne esken har jeg lært å lage av Gunn!
 
Ferrero Rocher gaveeske:

 
JULEN
* en tid for omtanke
* en tid for å være sammen med venner og familie
* en tid for å tenke på hva som er viktig
* en tid for å slappe av og lade opp til et
NYTT ÅR


 
Produkter jeg har brukt:
 
Ark: bazzill, mener det er 3ndy-mønsterark jeg har brukt her.
Pynt: halvperler, heklet gullblomst, blonde, bling-bling, voksstempel, finnèrramme.
Verktøy: hjørnepuncher, Martha Stewart-puncher, stempelpute, scrapper`s floss, magneter.
Stempel: Kort og Godt, North Star Stamps
 
Ønsker dere en flott lørdag og 8. desember :-)
 
Førjulsklem fra DT-Hege

4 kommentarer:

  1. Denne var nydelig Hege, en super gave å gi til noen man er glad i eller som fortjener en oppmerksomhet. Guro

    SvarSlett
  2. Kjempeflott eske!! Denne var skikkelig fin, og for en flott gave både å få og å gi bort. Jeg kunne gjerne tenkt meg malen til denne jeg da. ;) Klem.

    SvarSlett
  3. Wow så nydeligt.
    Denne har jeg ikke sett før og var helt topp for denne sjokoladen.

    SvarSlett
  4. NAM! Sjokoladen smaker garantert ekstra godt når den kommer i en så nydelig eske <3 nice!

    SvarSlett