lørdag 15. desember 2012

15. desember

Nå er vi kommet til 15. desember, og det er ikke mange dagene igjen til julaften,
så det er på tide å få sendt julekortene,
hvis de skal komme frem til jul ;-)
Det er ikke "bare bare" å fotografere barna for å få "det perfekte bildet",
noe som kanskje kommer tydelig frem på noen av bildene jeg tok av nissebarna mine i fjor *ler*
Men vi gjorde fotograferingen til en lek,
og alle fikk prøve seg som både fotograf og "modell".
Jeg skal love dere at vi hadde det gøy *ler*

Så i dagens luke finner dere en juleLO:

 I dagens luke har jeg også tatt med et engleskilt,
som jeg har laget til ei dame som fortjener en stor takk :-)


Produkter jeg har brukt:
Mønsterark: Pion design "Julgran".
Pynt: osteklut, tager, kakeservietter, trehjorter, bling, washitape, trådbånd, fotoremse, perlepynt, thickers, tiny numbers.
Stempel: magnolia, North Star stamps
Verktøy: Martha Stewart - snowflake punch, glossy accents, crackle accents, dobbeltsidig tape, glitterlim, cat eye, stiftemaskin.
Annet: Magnoliastempelet er fargelagt med Pro Makers.
Ønsker dere alle en god lørdag :-)
Førjulsklem fra DT-Hege

2 kommentarer:

  1. Å herre fred så nusselige englevinger!! Hvordan er de laget!? Eller er de kjøpt?

    SvarSlett
  2. Herlig Lo og bildene ble jo kjempe stilige.
    Flotte engle vinger og nydeligt farget

    SvarSlett