mandag 3. desember 2012

3. desember

Vi har ventet lenge på at det skal bli
starten på desember, så nå feirer vi.
Det blir glade dager, ja, det blir godt som gull.
For nå kan vi end`lig telle ned til jul.

Fra jul i svingen- Barnas superjulrock

Julekortene må vi snart sende for å komme frem til jul
og jeg har laget et hjerte kort og et stjerne kort.


Kortet er kuttet ut med dies, men for at det skulle henge sammen så har jeg brettet kartongen først.
Og diesen er lagt litt over som vist på bildet.

På innsiden av kortet har jeg brukt samme hjerte dies, et jule vers og pyntet med perler.


Baksiden er pynten bare en sirkel dies og mitt personlige stempel.



Stjerne kortet er også kuttet ut med dies,
men på denne har jeg kuttet ut 2 stjerner og festet dem sammen med brads.


Mønster arket har jeg plassert vrid i forhold til selve kortet og dermed ble det en 10 kantet stjerne.
Enkel pyntet med en swirl, rose, silkebånd og brads.
Gledelig Jul er laget på pc og printet ut på kartong.



Baksiden med personligt stempel.

Ark: Kraft kartong, rød bazzill , Pion julelek
Pynt: swirl fra dies, silkebånd,rose,brads, charms, bånd, perler
Verktøy: dies fra Spellbinders, Nellie`s og Memory Box
Annet: alt er svertet med Distress Ink

Klem fra DT -  Jorunn Elin


2 kommentarer:

  1. Flotte kort du har laget! Artig med litt annen fasong en firkanta. :)

    SvarSlett
  2. Takk for tips for å lage litt andre former!
    Kjempefine kort!

    SvarSlett