søndag 16. desember 2012

16. desember

Heisan og hoppsan!
Da teller vi den 3. søndagen i advent, og med det har vi sannelig kommet til den 351. dagen i dette året. Ettersom det var skuddår i år, fikk vi jo en dag ekstra. :) Men, tenk dere; det er bare 15 dager igjen av dette året!! :O
På denne dagen er det to kjente personer som har bursdag; Liv Ullmann og Benny Anderson. Gratulerer til dere, og til alle andre som har en feiring av ett eller annet.
Til ære for det svenske bursdags"barnet", har jeg valgt å sende med dere en fin svensk julesang mens dere kikker litt på det jeg har tenkt å vise dere i dag.


I dagens luke har jeg laget julepynt av gamle sandkakeformer.
Disse var kjempeenkle å lage, og det gikk i en fullende fart å få laget to stykker. De kan brukes til å henge opp på en vegg, eller de kan også henges opp på juletreet.







Produkter som jeg har brukt på disse:
Ark: Bazzill -hvit, rød grønn 
Pynt: bling, rødt bånd, glitterbånd fra Tim Holtz, Snow writer,  Glistening Snow writer og Stickles
Stempel: Ukjent snømann
Verktøy: Martha Stewart - snowflake punch og greinpunch og QK - poinsetta.
Annet: Stempelet er fargelagt med Copics. Gamle, eller nye, sandkakeformer, som man tar et hull i til oppheng. Dette kan gjøres ved å slå en spiker gjennom metallet.

Da håper jeg dere har fått litt inspirasjon til å være kreativ i førjulstida. Ha en fin 16. desember, og 3. søndag i advent.  :)

Klem DT-Linda

1 kommentar: