tirsdag 4. desember 2012

4. desember

Dagene haster seg av sted, og det er hele tiden noe som må gjøres. Deriblant å bake. Som kjent hører bakst med til jula, og det heter vel at det skal være sju slag. Nå har jeg aldri vært særlig glad i å bake, men vi har til nå hatt kaker i jula så vi har greid oss. :)

I luke 4 skjuler det seg i dag et "Julefavoritter - hefte".
Jeg har laget meg et hefte der jeg har samlet de forskjellige sortene av julebakst som jeg tross alt MÅ ha til jul. Gutta sine favoritter, noen av mine, samboeren sin, og diverse andre som jeg vet folk som bruker å være hos oss liker godt.

Malen på selve heftet har jeg funnet på Splitcoaststampers.







 
På dette heftet har jeg brukt:
 
Ark: Ensfarga Bazzill vanilla, mønsterark fra My minds eye, Autumn leaves og 3ndy.
Pynt: embossa stempel, seambinding ribbon,brads, osteklut, bånd, perlehjerter, Glossy accents og bokstaver fra Adornit.
Verktøy: dies fra Spellbinders, Cheery Lynn, Marianne design og Magnolia. Puncher fra Martha Stewart, Marvy og Panduro.
Stempel: Motivstempel fra Mo Manning fargelagt med Prisma, Tekster fra Kort & Godt og Dylusions.
Annet: alt er svertet med Cat's Eye, chesnut roan, kortene med oppskrifter på er skrevet ut på data.
 
Da håper jeg du fikk litt inspirasjon til enten å scrappe eller å bake.
Og husk; dersom du er redd det blir for mye søt julebakst: 

 
Klem fra DT - Linda
 

2 kommentarer:

  1. Denne var bare kjempesøt. :)

    SvarSlett
  2. Nydeligt kort og en ny brette teknikk for meg.
    Likte det søte stemplet og teksten om calorier :)

    SvarSlett