mandag 17. desember 2012

17.desember


Vi hadde en fantatisk flott vinterstemning i forrige uke, dette bildet tok jeg etter å ha vært på en trilletur. Nå etter en helg med storm er all snøen oppe i skavler og det er ikke den samme stemningen. Men jeg håper den kommer igjen på julaftan.

Dette blir en luke til ære av mine flotte gutter. Litt hjemmelagd julepynt må man ha, og det er koselig å sette seg ned sammen med barna å lage noe. Vi har dryppet lys i sandkakeformer og laget noen kvite tomtenissebarn som det het :) Det å dryppe lys i sandkakeformer var noe jeg gjorde mye når jeg var lita, det var bestandig spennende å se hvordan resultatet ble når vi tok den opp av formen. Nicholas syntes dette var veldig artig, og vi har dryppet mange og de fleste har allerede blitt gidd bort.

Nissebarna var en hobbypakke mamman min hadde kjøpt, så det var en koselig stund for oss alle fire. Nissebarna har allerde fått plass i kjøkkenvinduet mitt, så nå er det vel bare begynne å finne fram de andre nissene også som står i kasser inne på kottet. Her skal dere få se noen bilder av det vi laget.


Dypt konsentrert!



Tomtenissebarna



Mammahjertet synes de ble nydelige!


Ønsker dere alle en strålende flott mandag.
Klem DT -Guro

1 kommentar:

  1. Nydelige tomtenisser og lys drypping minnet meg om min egen barndom. Så koseligt dere hadde det.

    SvarSlett